En flot visuel indentitet skaber værdi

Et nyt logo og en ny visuel identitet er ikke nødvendigvis dét der redder din business, men tænk hvad en fejlagtig opfattelse af virksomheden kan betyde på bundlinjen, hvis mulige gode kunder forsvinder, fordi de tror du sælger noget helt andet. Et godt logo er enkelt og stilrent, med symmetri og få farver. Det er store krav at stille til et lille stykke grafik, at det skal symbolisere hele essensen af firmaet og samtidig være enkelt og stilrent.

Men der er håb…

Udpluk af logo-portfolio

Gourmet al nord etiket
Gourmet al nord etiket

Price is what you pay; value is what you get

 

Warren Buffet

Hvad koster et logo?

Pakkerne adskiller sig ved det forudgående arbejde og ved det materiale der leveres med det færdige logo.

Finder du undervejs ud af at, du vil opgradere til højere niveau, vil prisen blive fratrukket den nye pris.

PRESTIGE

All You can dream of

30.000

DKK + moms.

Branding, logo og brandbook

ADVANTAGE

Most wanted

17.000

DKK + moms.

Visuel identitet, logo og designmanual

BASIC

Just give me a logo

5.000

DKK + moms.

Logo og logoguide

Hvem designer logoet?

Jeg hedder Laila Nygaard. Jeg holder til i Aalborg i Nordjylland. Jeg har mere end 30 års erfaring fra den grafiske branche – en branche i rivende udvikling, men jeg bestræber mig på, altid at være opdateret indenfor mit fagområde.

Det bedste ved at arbejde som grafiker, er at fordybe mig i processen og nå frem til et godt resultat, som både jeg selv, du og ikke mindst DINE kunder, kan være tilfreds med. Jeg brænder for at lave godt grafisk design og se sammenhængen i et firmas profil.

Min styrke er idéer og oplæg til design. En stor del af mine opgaver bliver udført ud fra metoden om Emotionelle Kundetyper.