5 grunde til at hyre en grafiker
Kan det betale sig at hyre en professionel designer til at finde fonte, farver og filstørrelser? Svaret er ja. Faktum er nemlig, at du ikke har råd til at gøre det selv. Slutresultatet bliver aldrig optimalt, når du selv kaster dig ud i at designe, og på den lange...
Hvordan skiller I jer ud i mængden?
Med andre ord: Hvad er dit eller dit firmas USP? Jeres Unique Selling Points? Det, du og dine medarbejdere kan, som konkurrenterne ikke kan. Tag et kig på hjemmesiden. Særligt forsiden, OM-siden og ydelsessiderne. Kan du se en grund til, at kunderne netop skulle vælge...
Undgå de hyppigste, tekniske fejl på hjemmesiden
5 tekniske fejl, går ofte igen på hjemmesider, der ikke sælger nok. Tjek dem her, og undgå dem fremover.1. Døde links Links, der fører til en 404-side, er et af de største, tekniske problemer på hjemmesiden, og de døde links får jer til at fremstå som uprofessionelle....
Derfor skal grafikken have en rød tråd
Du kender sikkert det her: Du besøger en hjemmeside, men enten klikker du dig hurtigt væk igen, eller også klikker du dig rundt uden at fokusere på noget – også selv om indholdet er relevant for dig. Det er ikke ualmindeligt, at grafik uden rød tråd har den effekt....
Guide til salgstekster, der sælger
Kend målgruppen, og brug målgruppens sprog i teksterne. Det giver mindst to fordele: 1. Læseren kan mærke, at du forstår hans verden 2. Du undgår at skræmme målgruppen væk ved at bruge fagord eller på anden vis skrive om noget, der ikke er relevant Fokuser på...
Sender jeres billeder det rette signal?
Billederne er noget af det mest essentielle, fordi de viser dig og dine ansatte Særligt nu hvor mere og mere markedsføring foregår online, er det vigtigt med professionelle billeder, så jeres online kontakter og potentielle kunder oplever, at de møder jer på...
Påvirk læseren, så han bliver klar til at købe
De fleste virksomheder vil helst i kontakt med kunder, der er overbeviste om, at de skal købe noget. De købeklare kunder er også de mest interessante. Imidlertid udgør de et mindretal. Langt størsteparten er i researchfasen og på udkig efter viden. Også når de besøger...
Begår I også den fejl at markedsføre jer mod alle?
Mange virksomheder prøver at ramme alt for bredt med både deres ydelser og markedsføring. Derfor rammer de ingen præcist, og ingen kunder har en særlig grund til at vælge dem til.Måske gælder det også for dit firma? Fejlen gør det meget sværere for dig og dine...